ROD “Działkowiec Opolski” w Opolu Ogłasza przetarg na wykonawcę remontu Domu Działkowca
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
I. INWESTOR OGŁASZAJĄCY PRZETARG
Zarząd ROD “Działkowiec Opolski” w Opolu, 45-271 Opole, ul. Sosnkowskiego 29A.
II. PRZEDMIOT PRZETARGU
- Przedmiotem przetargu jest remont Domu Działkowca w
PZD ROD “Działkowiec Opolski”,
45-271 Opole ul. Sosnkowskiego 29A.
Zakres prac do wykonania:
- roboty ogólnobudowlane zg. z przedmiarem,
- wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia w
remontowanych pomieszczeniach wraz
z wymianą rozdzielni elektrycznej. - Wszystkie materiały potrzebne do wykonania robót będących przedmiotem przetargu dostarcza Wykonawca.
- Inwestor udostępni Wykonawcy pobór wody i energii elektrycznej oraz zapewni pomieszczenie dla pracowników z dostępem do WC.
- Inwestor dopuszcza możliwość wizji lokalnej ( kontakt: 608 433 332).
- Wymagana gwarancja – Wykonawca udzieli 5. letniej gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem przetargu, licząc od dnia wystawienia faktury, po końcowym odbiorze robót.
- Wymagane posiadanie przez Wykonawcę polisy OC z tytułu prowadzonej działalności z sumą gwarancyjną minimum 500 000,00 zł.
- Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady nadające się do usunięcia, to Inwestor może żądać od Wykonawcy ich usunięcia, wyznaczając termin usunięcia wad.
- Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich działań związanych z realizacją niniejszego zamówienia zgodnie z przepisami BHP.
- Wszystkie prace winny być wykonane przez osoby
posiadające odpowiednią wiedzę
i umiejętności w danym zakresie. - Inwestor nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
- Inwestor może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Inwestora. Inwestor zastrzega sobie także prawo anulowania przetargu bez podania przyczyny.
- Płatność za wykonane roboty nastąpi po ich zakończeniu i protokolarnym odbiorze robót, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane na fakturze, w ciągu 14 dni licząc od dnia wpływu faktury do siedziby Inwestora.
- W przetargu mogą brać udział Wykonawcy spełniający następujące wymagania:
- Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie i w okresie ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy – w tym okresie, wykonał min. 2 zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 PLN brutto za każde zamówienie.
- Wykonawca nie jest w stanie upadłości ani likwidacji, co potwierdza dostarczając aktualny wypis z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej lub KRS wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
- Ocenę spełnienia warunków udziału w przetargu przeprowadza się zgodnie z formułą “spełnia/nie spełnia”. Wyżej wymienione warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawcy złożą dokumenty określone w części IV ogłoszenia o przetargu potwierdzające ich spełnienie.
III. TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU PRZETARGU
Termin wykonania przedmiotu przetargu: do 31.10.2024 r.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Wykonawca powinien złożyć ofertę na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do ogłoszenia o przetargu.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferty należy składać w siedzibie Inwestora: PZD ROD “Działkowiec Opolski” w Opolu, 45-271 Opole ul. Sosnkowskiego 29A.
- Termin składania ofert upływa dnia 20.05.2024 o godz. 17.00
- Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływ oferty do Inwestora w w/w miejsce, a nie data jej wysłania.
- W toku badania i oceny ofert Inwestor może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Otwarcie ofert nastąpi 20.05.2024 r. o godz. 18.00 w siedzibie Inwestora, 45-271 Opole ul. Sosnkowskiego 29A.
VI. OCENA OFERT
Inwestor dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium oceny ofert:
- 50% cena, do porównania ofert uwzględniona zostanie cena brutto,
- 50% termin wykonania.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Inwestor zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej pod adresem:https://dzialkowiecopolski.wixsite.com/strona.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
- Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie się uchylał od podpisania umowy, Inwestor wybierze ofertę sklasyfikowaną jako następną według ustalonych kryteriów.
- Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszego ogłoszenia przetargu.
IX. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
Wioletta Jurajda, tel.: 608 433 332, e-mail: dzialkowiec.opolski1@gmail.com
X. ZAŁĄCZNIK
Załącznik Nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik Nr 2 – informacja o posiadaniu wiedzy i doświadczenia
Załącznik Nr 3 – wzór umowy
Ogłoszenie o przetargu na wykonawcę remontu Domu Działkowca
Przedmiar
Zał. 1 Formularz ofertowy
Zał. 2 Informacja o posiadanej wiedzy i doświadczeniu
Zał. 3 Remont Domu Działkowca projekt umowy