ROD “Działkowiec Opolski” w Opolu Ogłasza przetarg na wykonawcę remontu Domu Działkowca

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

I. INWESTOR   OGŁASZAJĄCY   PRZETARG

Zarząd ROD “Działkowiec Opolski” w Opolu, 45-271 Opole, ul. Sosnkowskiego 29A.

II. PRZEDMIOT PRZETARGU

  1. Przedmiotem przetargu jest remont Domu Działkowca w PZD ROD “Działkowiec Opolski”,
    45-271 Opole ul. Sosnkowskiego 29A.

Zakres prac do wykonania:

  1. roboty ogólnobudowlane zg. z przedmiarem,
  2. wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia w remontowanych pomieszczeniach wraz
    z wymianą rozdzielni elektrycznej.
  3. Wszystkie materiały potrzebne do wykonania robót będących przedmiotem przetargu dostarcza Wykonawca.
  4.  Inwestor udostępni Wykonawcy pobór wody i energii elektrycznej oraz zapewni pomieszczenie dla pracowników z dostępem do WC.
  5. Inwestor dopuszcza możliwość wizji lokalnej ( kontakt: 608 433 332).
  6. Wymagana gwarancja – Wykonawca udzieli 5. letniej gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem przetargu, licząc od dnia wystawienia faktury, po końcowym odbiorze robót.
  7. Wymagane posiadanie przez Wykonawcę polisy OC z tytułu prowadzonej działalności z sumą gwarancyjną minimum 500 000,00 zł.
  8. Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady nadające się do usunięcia, to Inwestor może żądać od Wykonawcy ich usunięcia, wyznaczając termin usunięcia wad.
  9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich działań związanych z realizacją niniejszego zamówienia zgodnie z przepisami BHP.
  10. Wszystkie prace winny być wykonane przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę
    i umiejętności w danym zakresie.
  11. Inwestor  nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
  12. Inwestor może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Inwestora. Inwestor zastrzega sobie także prawo anulowania przetargu bez podania przyczyny.
  13. Płatność za wykonane roboty nastąpi po ich zakończeniu i protokolarnym odbiorze robót, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane na fakturze, w ciągu 14 dni licząc od dnia wpływu faktury do siedziby Inwestora.
  14. W przetargu mogą brać udział  Wykonawcy spełniający następujące wymagania:
  15. Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie i w okresie ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  Wykonawcy  jest  krótszy – w tym okresie, wykonał min. 2 zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 PLN  brutto  za każde zamówienie.
  16. Wykonawca nie jest w stanie upadłości ani likwidacji, co potwierdza dostarczając aktualny wypis z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej lub KRS wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
  17. Ocenę spełnienia warunków udziału w przetargu przeprowadza się zgodnie z formułą “spełnia/nie spełnia”. Wyżej wymienione warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawcy złożą dokumenty określone w części IV ogłoszenia o przetargu potwierdzające ich spełnienie.

III. TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU PRZETARGU

Termin wykonania przedmiotu przetargu:  do 31.10.2024 r.

IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Wykonawca powinien złożyć ofertę na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do ogłoszenia o przetargu.

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Oferty należy składać w siedzibie Inwestora: PZD ROD “Działkowiec Opolski” w Opolu, 45-271 Opole ul. Sosnkowskiego 29A.
  2. Termin składania ofert upływa dnia 20.05.2024 o godz. 17.00
  3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływ oferty do Inwestora w w/w miejsce, a nie data jej wysłania.
  4. W toku badania i oceny ofert Inwestor może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  6. Otwarcie ofert nastąpi 20.05.2024 r. o godz. 18.00 w siedzibie Inwestora, 45-271 Opole ul. Sosnkowskiego 29A.

VI. OCENA OFERT

Inwestor dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:

Kryterium oceny ofert:

  1. 50% cena, do porównania ofert uwzględniona zostanie cena brutto,
  2. 50% termin wykonania.

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Inwestor  zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej pod adresem:https://dzialkowiecopolski.wixsite.com/strona.

VIII. DODATKOWE INFORMACJE

  1. Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie się uchylał od podpisania umowy, Inwestor wybierze ofertę sklasyfikowaną jako następną według ustalonych kryteriów.
  2. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszego ogłoszenia przetargu.

IX. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami

Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:

Wioletta Jurajda, tel.: 608 433 332, e-mail: dzialkowiec.opolski1@gmail.com

X. ZAŁĄCZNIK

Załącznik Nr 1 – formularz ofertowy

Załącznik Nr 2 – informacja o posiadaniu wiedzy i doświadczenia

Załącznik Nr 3 – wzór umowy

Ogłoszenie o przetargu na wykonawcę remontu Domu Działkowca
Przedmiar
Zał. 1 Formularz ofertowy
Zał. 2 Informacja o posiadanej wiedzy i doświadczeniu
Zał. 3 Remont Domu Działkowca projekt umowy