OGŁOSZENIE O PRZETARGU Zarządu ROD „Działkowiec Opolski” w Opolu na remont Domu Działkowca

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

I. INWESTOR OGŁASZAJĄCY PRZETARG

Zarząd ROD „Działkowiec Opolski” w Opolu, 45-271 Opole, ul. Sosnkowskiego 29A.

II. PRZEDMIOT PRZETARGU

  1. Przedmiotem przetargu jest remont Domu Działkowca w PZD ROD „Działkowiec Opolski”, 45-271 Opole ul. Sosnkowskiego 29A. Zakres prac do wykonania: roboty ogólnobudowlane oraz elektryczne zg. z przedmiarem.
  2. Wszystkie materiały potrzebne do wykonania robót będących przedmiotem przetargu dostarcza Wykonawca.
  3. Inwestor udostępni Wykonawcy pobór wody i energii elektrycznej oraz zapewni pomieszczenie dla pracowników z dostępem do WC.
  4. Inwestor dopuszcza możliwość wizji lokalnej (kontakt: 571 067 437).
  5. Wymagana gwarancja – Wykonawca udzieli 2. letniej gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem przetargu, licząc od dnia wystawienia faktury, po końcowym odbiorze robót.
  6. Wymagane posiadanie przez Wykonawcę polisy OC z tytułu prowadzonej działalności z sumą gwarancyjną minimum 500 000,00 zł.
  7. Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady nadające się do usunięcia, to Inwestor może żądać od Wykonawcy ich usunięcia, wyznaczając termin usunięcia wad.
  8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich działań związanych z realizacją niniejszego zamówienia zgodnie z przepisami BHP.
  9. Wszystkie prace winny być wykonane przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę
    i umiejętności w danym zakresie.
  10. Inwestor nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
  11. Inwestor może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Inwestora. Inwestor zastrzega sobie także prawo anulowania przetargu bez podania przyczyny.
  12. Płatność za wykonane roboty nastąpi po ich zakończeniu i protokolarnym odbiorze robót, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane na fakturze, w ciągu 30 dni licząc od dnia wpływu faktury do siedziby Inwestora.
  13. W przetargu mogą brać udział Wykonawcy spełniający następujące wymagania:

-Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie i w okresie ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  Wykonawcy  jest  krótszy – w tym okresie, wykonał min. 2 zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 PLN  brutto  za każde zamówienie.

-Wykonawca nie jest w stanie upadłości ani likwidacji, co potwierdza dostarczając aktualny wypis z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej lub KRS wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.

14.Ocenę spełnienia warunków udziału w przetargu przeprowadza się zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”. Wyżej wymienione warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawcy złożą dokumenty określone w części IV ogłoszenia o przetargu potwierdzające ich spełnienie.

III. TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU PRZETARGU

Termin wykonania przedmiotu przetargu:  do 31.10.2025 r.

 IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Wykonawca powinien złożyć ofertę na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do ogłoszenia
o przetargu.

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Oferty należy składać w siedzibie Inwestora: PZD ROD „Działkowiec Opolski” w Opolu, 45-271 Opole ul. Sosnkowskiego 29A.
  2. Termin składania ofert upływa dnia 31.03.2025 o godz. 17.00.
  3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływ oferty do Inwestora w w/w miejsce, a nie data jej wysłania.
  4. W toku badania i oceny ofert Inwestor może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  5. Ogłoszenie o przetargu zamieszczone jest na  stronie PZD Okręg Opolski w Opolu http://ozoopole.pzd.pl/ oraz na stronie ogrodu na Facebooku ROD „Działkowiec Opolski”
    w Opolu https://www.facebook.com/RODdzialkowiecopolski.
  6. Otwarcie ofert nastąpi 31.03.2025 r. o godz. 18.00 w siedzibie Inwestora, 45-271 Opole, Sosnkowskiego 29A.

VI. OCENA OFERT

Inwestor  dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:

Kryterium oceny ofert:

  1. 50% cena, do porównania ofert uwzględniona zostanie cena brutto,
  2. 50% termin wykonania.

VII. DODATKOWE INFORMACJE

  1. Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie się uchylał od podpisania umowy, Inwestor wybierze ofertę sklasyfikowaną jako następną według ustalonych kryteriów.
  2. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszego ogłoszenia przetargu.

VIII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami

Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:

Wioletta Jurajda, tel.: 571 067 437, e-mail: dzialkowiec.opolski1@gmail.com

IX. ZAŁĄCZNIKI:

Załącznik Nr 1 – formularz ofertowy

Załącznik Nr 2 – informacja o posiadaniu wiedzy i doświadczenia

Załącznik Nr 3 – wzór umowy

Przedmiar robót elektrycznych 

Przedmiar robót budowlanych